مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 3 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بازار خرید رب گوجه صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با خصوصیات رب گوجه اسپتیکپخش رب گوجه صادراتی به صورت مستقیم

رب گوجه صادراتی همانگونه که از نامش پیداست به دلیل کیفیت زیاد و ویژه به صورت عمده و برای صادرات به کشور های خارجی تولید می شود.در این رب ها مواد مرغوب وبسیار با کیفیت به کار گرفته می شود تا مطلوب مصرف کنندگان واقع شود.

بازار خرید رب گوجه صادراتی

آشنایی با خصوصیات رب گوجه اسپتیک

آشنایی با خصوصیات رب گوجه اسپتیک شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که رب گوجه اسپتیک چه نوع ربی است.رب گوجه ی اسپتیک ربی است که به صورت فله ای بسته بندی می شود.این نوع بسته بندی بیشتر برای مواد غذایی صادراتی کاربرد دارد. در این نوع بسته بندی رب به گونه ای بسته بندی می شود که از نگه داری در سرد خانه بی نیاز خواهد بود.این بسته بندی به گونه ای است که رب به زودی فاسد یا خراب نمیشود و می تواند برای مدت طولانی تری دوام آورد.

این نوع بسته بندی برای انتقال رب از محل تولید به کارخانه هایی که رب را برای تولید مواد غذایی به کار می برند نیز استفاده می شود چون بسته بندی بزرگتری دارد و می توان مقدار زیادی رب را به یکباره انتقال داد.

بسته بندی این رب ها از پلاستیک های فشرده ومحکم یا شیشه های نشکن ساخته شده است.از این بسته بندی به جای منجمد کردن و افزودن مواد نگه دارنده استفاده می شود.محصول غذایی که درون این بسته بندی ها قرار می گیرد بسیار سالم است و به دلیل همین سالم بود طرفدار زیادی دارد.

ربی ک به صورت اسپتیک بسته بندی می شود نسبت به رب های دیگر تفاوت هایی دارد.این رب ها در فرایند اسپتیک شدن با استفاده از بخار آب جوش پاستوریزه می شوند وسپس در ظروف استریل شده و پاستوریزه قرار میگیرند که داخل این ظروف کیسه های اسپتیک قرار گرفته نقش اصلی این بسته بندی ها را همین کیسه ی اسپتیک بازی می کند و از فاسد شدن مواد جلوگیری می کند.

دستگاه هایی که این کیسه ها را پر می کنند نیز کاملا ضد عفونی و استریل هستند و محیط بسته بندی نیز کاملا تمیز و استریل می باشد به همین دلیل هیچگونه آلودگی و میکروبی نمی تواند وارد آن شود . این رب ها در داخل کشور هم دارای متقاضی زیادی است اما قیمت آن در مقایسه با رب های گوجه ی عادی بیشتر است و عمدتا برای صادرات استفاده می شود.

پخش رب گوجه صادراتی به صورت مستقیم

پخش رب گوجه صادراتی به صورت مستقیم عرضه کنندگان زیادی رب ها را به صورت مستقیم یا از عرضه کنندگان دیگر دریافت می کنند و پخش رب گوجه را به عهده دارند.پیدا کردن رب اسپتیک کار سختی است چون این رب ها در بازار فراوان نیستند. اما کارخانه هایی محدودی هم وجود دارند که این رب ها را به صورت مستقیم عرضه می کنند.

شیوا کشاورزی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 7 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *