مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 5 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش رب گوجه فرنگی اسپتیک با بهترین قیمت بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

رب گوجه فرنگی اسپتیکعرضه عمده رب گوجه فرنگی اسپتیکقیمت خرید رب گوجه فرنگی اسپتیک
فروش رب گوجه اسپتیک

رب گوجه فرنگی یکی از محصولات فرآوری شده محبوب ما ایرانی ها می باشد که اکثرا به صورت افزودنی در غذاها و دسر ها استفاده می گردد، بر کسی پوشیده نیست که این محصول می تواند غذاهای بی رنگ و بی مزه را بمانند یک معجزه به غذایی خوش رنگ و لعاب و خوش مزه تبدیل نماید.

رب های متفاوتی در بازار برای خرید شما مصرف کنندگان محرم عرضه می شود ولی سوالی که پیش می آید این است که چه ربی بخریم و از کجا بخریم. برای پاسخ به این سوال در این مقاله ما را دنبال کنید تا به جواب تمامی سوال ها برسید چرا که این محصول در اکثر غذاها موجود است و میتواند باعث زیان مالی و یا حتی جانی شود.

رب گوجه فرنگی اسپتیک

در بین رب هایی که در بازار برای مصرف خریداران عرضه می شود یک اسم همیشه بیشتر به چشم خورده است آن هم رب گوجه فرنگی اسپتیک است.

سوال این است که اسپتیک چیست ؟ رب ها اکثرا در ظروف حلبی هستند و در مصارفی مانند رستوران ها در ظروف بزرگ به فروش می رسند، رب گوجه فرنگی اسپتیک را می توان اینطور بیان کرد: نوعی بسته بندی است که باعث ماندگاری بیشتر رب می گردد.

همیشه محل قرارگیری رب ها در یخچال است حال بیایید به آن فکر کنیم که اگر ربی داشته باشیم که به یخچال ها نیازی نداشته باشد خوب است یا بد، صد در صد خوب است و ما به آن اسپتیک میگوییم. رب گوجه اسپتیک به دلیل ماندگاری زیاد بهترین نوع رب گوجه فرنگی برای صادرات می باشد.

رب گوجه اسپتیک

حال به این پرسش پاسخ می دهیم که هدف از بسته بندی ها چیست؟

جواب این است که همیشه یکی از مشکلات خانواده ها در نگهداری رب ” کپک زدن” است؛ چرا که معمولا پس از گذشت ۴ روز پس از باز شدن قوطی، رب شروع به کپک زدن می کند ولی به دلیل سطح مولکولی این فرایند در اوایل چیزی با چشم دیده نمی شود بلکه فقط در مزه و رنگ معلوم می شود ولی پس از گذشت ۲ هفته می توان به وضوح کپک و خرابی را در رب مشاهده کرد.

متخصصان برای حل این مشکل بسته بندی اسپتیک را به وجود آوردند.

رب گوجه فرنگی اسپتیک به دلیل انجام عملیات هایی مانند است استریلیزاسیون به عنوان اولین و بهترین گزینه برای صادرات در نظر گرفته می شود به همین دلیل این نوع رب بیشترین محبوبیت را در بین مشتریان و خریداران دارا می باشد.

یکی از اهداف این نوع بسته بندی  را میتوان حفاظت فیزیکی بالا عنوان نمود. به دلیل صادرات این نوع رب همیشه سعی شده از گوجه فرنگی های با طراوت و به جرات می توان گفت از گوجه فرنگی درجه یک استفاده شده است. از گفته حق اگر نگذریم رب اسپتیک بسیار خوش رنگ است.

عرضه عمده رب گوجه فرنگی اسپتیک

همانطور که در مبحث بالا ذکر کردیم رب گوجه فرنگی اسپتیک به دلیل ماندگاری در طعم، رنگ، فاسد نشدن و نیاز نداشتن به یخچال بسیار مورد مناسبی برای صادرات می باشد.

از عمده تفاوت های این رب خلوص بسیار زیاد و غلظت زیاد آن است،  پس بهترین گزینه برای صادرات و فروش داخلی می باشد. عرضه عمده رب گوجه فرنگی اسپتیک در سایت ما امکان پذیر است چرا که با خرید از ما ضمانت کیفیت و قیمت داده می شود کافیست با شماره هایی که در سایت قرار دادیم تماس بگیرید تا مشاوران ما به بهترین وجه ممکن شما را برای خریدی امن و مطمعن یاری کنند.

عرضه رب گوجه

برای عرضه این محصول به صورت صادراتی بهترین خریداران در حال حاضر عراق، روسیه، سودان، هند، قطر، لهستان، بلژیک، رومانی، افغانستان، ارمنستان، بلاروس و … می باشد. رب های اسپتیک را میتوان ۳۸-۳۶ نام برد که دارای بشکه های نو است.

دانش بسته بندی اسپتیک یکی از فناوری های مهم در صنعت غذایی ، دارویی و بهداشتی است. مطلع بودن از تمامی جزئیات و شرایطی که باید محصول اسپتیک داشته باشد در صادرات مواد غذایی یک اصل مهم بشمار می آید که صادر کنندگان مواد غذایی باید در نظر داشته باشند.

قیمت خرید رب گوجه فرنگی اسپتیک

برای قابل قبول بودن فرایند استرلیزه، بسته بندی های اسپتیک باید تمامی ویژگی های رب گوجه فرنگی را نگهداری و کاملا حفظ نماید، حفظ این موارد در تولید ضروری است. چنین اصل مهمی نشان می دهد که شرایط استرلیز در تمامی طول فرایند اسپتیک قابل قبول بوده و محصول آماده صادرات یا جابجایی می باشد.

هر ایرادی که در این فرایند مهم برای بسته بندی ایجاد شود به معنی نابودی کل رب گوجه فرنگی خواد بود و علاوه بر این در فرایند اسپتیک باید قبل از هر چیزی از استرلیزه بودن ( تمیز بودن ) همه چیز اطمینان حاصل نمود.

فرایند اسپتیک کردن با روش های مختلفی همچون بخار های سوپرهیت، پراکسید هیدروژن، بخار اشباع شده، گرما و ساید روشها انجام می پذیرد. در برخی موارد وقتی محصولی که اپتیک شده است به دست برخی مشتریان می رسد ( در صورتی که از ما خرید نکنید ) متورم می شود.

خرید رب گوجه فرنگی

حال سوال است که علت آن چیست؟ جواب این است که تتراپک و قوطی وقتی متورم می شود که میکروب به رب گوجه فرنگی ورود کرده و باعث خراب شدن و یا سمی شدن آن شده است. در مواردی که برای رب از فرایند اسپتیک استفاده شده باشد نباید وضعیت خلا در بسته بندی دچار مشکلی شود و هوا وارد بسته بندی گردد.

فرایند اسپتیک عبارت اند از:

  • استریلیزاسیون حرارتی رب گوجه فرنگی
  • استریلیزاسیون بسته بندی هایی که رب در آن قرار می گیرد
  • حفظ استرلیزه در حین بسته بندی رب

برای رعایت دستورالعمل های لازم جهت بار زدن، حمل و تخلیه همواره مشاوران ما به شما عزیزان راهنمایی های لازم را ارائه می دهند و در هر موقع از شبانه روز در خدمت شما هستند تا بتوانید رب گوجه فرنگی خود را با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

همیشه شعار و اعمال ما این بوده که سود ما همیشه در گرو سود شما است و دسترسی به بهترین محصول حق مشتریان ارزشمند ما می باشد.

برای تهیه با قیمت ارزان و کیفیت درجه یک می توانید در سایت ما از قسمت تماس با ما اقدام به مشاوره و ثبت سفارش نمایید.

شیوا کشاورزی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 5 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *