مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 4 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

میزان صادرات رب گوجه فرنگی به عراق در سال 1400

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی اجمالی رب گوجه فرنگی درجه یک معرفی انواع مختلف رب گوجه فرنگی قوطیخصوصیات بهترین رب گوجه فرنگی بشکه ایتوزیع رب گوجه فرنگی صادراتی مستقیم به عراق

بدون شک گوجه فرنگی یکی از مهم ترین محصولات در سبد غذایی افراد در سراسر دنیا می باشد. از آنجایی که استفاده از این محصول در بین مردم زیاد است سبب شد که امروزه گلخانه های زیادی در سطح کشور تاسیس شوند و به کشت و پرورش گوجه فرنگی مشغول باشند. طبیعتا افزایش تولید گوجه فرنگی سبب شد که نه تنها نیاز بازار داخلی تامین شود بلکه مازاد آن نیز به صورت رب گوجه فرنگی صادرات به عراق نيز انجام گيرد.

میزان صادرات رب گوجه فرنگی به عراق در سال 1400

بررسی اجمالی رب گوجه فرنگی درجه یک

بررسی اجمالی رب گوجه فرنگی درجه یک

صادرات رب گوجه فرنگی درجه يك و سود بالایی که تجار از این صادرات دریافت می کنند باعث شده كه به عنوان به یکی از مهمترین صادرات غیرنفتی ایران تبدیل شود. به همین دلیل امروزه تجار زیادی علاقه مند به ورود به این صادرات هستند. طبیعتا یکی از مهمترین انواع بسته بندی به این عرصه، یافتن بازار هدف مناسب است. در میان کشورهایی که به مواد غذایی نیاز دارند، عراق یکی از بهترین بازارها را برای فروش این محصولات دارد،

زیرا کشوری جنگ زده است و برای تامین بازار خود و همچنین روابط دوستانه سیاسی و تجاری به این مواد نیاز مبرمی دارد. ای با کشور ما و تحریم های موجود نمی تواند مانع از قطع رابطه دو کشور شود. البته یکی دیگر از دلایل عمده تقویت روابط ایران و عراق کیلومترها مرز مشترک زمینی است. این مزیت ها صادرات رب گوجه فرنگی به عراق را به یکی از اولویت های تجار تبدیل کرده است.

در بین شهرهای عراق، بصره نزدیک ترین شهر به ایران است، به طوری که فاصله ایران تا عبادان حدود 20 کیلومتر است، بنابراین این شهر نزدیک ترین بازار صادراتی را به ایران دارد. همجواری این شهر با کشورمان صادرات بازرگانان به عراق را بسیار آسان کرده است و این تسهیل مسیر برای صادرات مواد غذایی مانند رب گوجه فرنگی که محصولی حساس و آسیب پذیر و یکی از محصولات بسیار مهم است بسیار حائز اهمیت است. مزایای مهم صادرات گوجه فرنگی به عراق است.

معرفی انواع مختلف رب گوجه فرنگی قوطی

معرفی انواع مختلف رب گوجه فرنگی قوطی

لازم به ذکر است که یکی از مهمترین رموز موفقیت در تجارت و صادرات این است که تاجر با توجه به زمان، کالا را به محل مورد نظر صادر کند. عدم توجه به این اصل و همچنین عدم آگاهی کامل تجار در بازار عراق باعث شد تا در چند وقت اخیر بسیاری از کامیون های حامل گوجه فرنگی ایرانی از عراق برگردند و مهم ترین دلیل این بازگشت عدم آگاهی تجار بوده است. در مورد زمان مناسب برای صادرات همچنین عدم آگاهی از نیازهای بازار عراق وجود دارد.

اگر می خواهید در صادرات رب گوجه فرنگی به عراق موفق باشید و متحمل چنین ضرر و زیان نشوید، بهترین راه حل برای تاجرانی که در زمینه صادرات میوه و سبزیجات از جمله رب گوجه فرنگی روژین فعال هستند این است که قبل از صادرات گوجه فرنگی، ابتدا نیازسنجی کنند. بازار عراق و تجارت بر حسب نیاز خود و تا حد امکان از صادرات بی رویه گوجه فرنگی و آوردن محموله های بی رویه به مرز خودداری کنند.

لازم به ذکر است که تجار و بازرگانان عراقی محصولات را با توجه به میزان مصرف و تقاضا در بازار کشورشان خریداری می کنند و در صورت مشاهده کم بودن تقاضا برای محصولات، تا حد امکان در خرید آن صرفه جویی خواهند کرد. بنابراین، در چنین شرایطی، اگر تجار بدون توجه به تقاضای بازار عراق، محصولات را عرضه کنند، مطمئناً متحمل ضرر و زیان خواهند شد. این شکست به ویژه در محصولات غذایی که فاسد شدنی هستند مشهود است.

خصوصیات بهترین رب گوجه فرنگی بشکه ای

خصوصیات بهترین رب گوجه فرنگی بشکه ای

رب گوجه فرنگی بشکه ای توسط شرکت صنایع غذایی کاسپین عصاره وارنا تولید می شود. همچنین این رب ها برای صادرات و ارسال به تمام نقاط ایران ساخته می شوند. تولید کننده رب گوجه فرنگی بشکه ای صادراتی و ارسال به تمام نقاط ایران. رب گوجه فرنگی یکی از محبوب ترین مواد غذایی ایرانی است که می توان از آن به عنوان یک هدیه با کیفیت استفاده کرد. بدون شک هر ایرانی در زندگی خود طعم رب گوجه فرنگی را چشیده است و در بسیاری از غذاهای ایرانی از آن به عنوان چاشنی بسیار مهم غذایی یاد می شود. بهترین مارک رب گوجه فرنگی باید ویژگی های مثبت زیادی داشته باشد.

رب گوجه فرنگی بشکه ای نوعی بسته بندی است که باعث ماندگاری رب در هوای آزاد و بیرون یخچال می شود. این بزرگترین مزیت بسته بندی آسپتیک است. البته علاوه بر رب گوجه فرنگی، غذاهای فاسد شدنی دیگری نیز با این بسته قابل تهیه است. نمونه های حجیم باید در یخچال نگهداری شوند، اما برای انواع آسپتیک نیازی به این کار نیست. از طرفی صادرات رب گوجه فرنگی آسپتیک باعث شده هر روز مشتریان خارجی بیشتری را جذب کنیم. یکی دیگر از قوانینی که برای حفظ سلامت محیط زیست وضع شده استفاده از بسته بندی های کارتنی است. زیرا این بسته بندی ها در عین داشتن استحکام بالا بازیافت می شوند. صرفه جویی در مصرف آب و نحوه بسته بندی گوجه فرنگی از دیگر قوانین مصوب برای گوجه فرنگی است. یکی دیگر از قوانینی که گلخانه ها در تولید گوجه فرنگ باید رعایت کنند حفظ بهداشت محیط است که در کاشت پرورش محصولات باید به آن توجه کنند. یعنی تا حد امکان از سموم شیمیایی برای از بین بردن آفات استفاده نکنند. به طور کلی گلخانه ها باید در تولید این محصولات صادراتی به بهداشت محیط توجه کنند.

توزیع رب گوجه فرنگی صادراتی مستقیم به عراق

توزیع رب گوجه فرنگی صادراتی مستقیم به عراق

رب گوجه فرنگی صادراتی باید دارای ویژگی هایی كه به عنوان بهترین برند از آن نيز ياد كنند. در این راستا قانونگذاران قوانینی را برای بهبود و ارتقای کیفیت گوجه فرنگی صادراتی به تصویب رسانده اند که بر اساس آن گوجه فرنگی صادراتی انتخاب می شود. قطعا یکی از مهمترین معیارهای گوجه فرنگی صادراتی کیفیت آن است، از این رو تمامی گلخانه ها تمام تلاش خود را برای تولید محصولات باکیفیت به کار گرفته اند و با ارتقای کیفیت گوجه فرنگی به این تجارت پر رونق و پرسود کمک کرده اند.

علاوه بر کیفیت، قوانینی برای سلامت این محصولات در نظر گرفته شده است که یکی از آنها اخذ نشان میزان مجاز آلاینده هاست که ارزیابی محصولات صادراتی است. این نشان از سوی سازمان استاندارد به گلخانه هایی که گوجه فرنگی صادراتی تولید می کنند اعطا می شود. البته این علامت با نام اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران در قانون به ثبت رسیده و تمامی گلخانه ها باید آن را دریافت کنند.

شیوا کشاورزی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 5 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *