مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 1 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات رب گوجه فرنگی ثریا به کشورهای عربی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع بسته بندی رب گوجه فرنگیراهنمای انتخاب بهترین رب گوجه فرنگی قوطیبررسی کیفی رب گوجه فرنگی بشکه ایپخش رب گوجه فرنگی ثریا به قیمت پایین

رب گوجه فرنگی در فهرست کالا های صادراتی غیر نفتی ایران قرار می گیرد؛ به طور کلی کشور ما یکی از معروف ترین کشور های مهم جهان در تولید و صادرات این محصول پرخاصیت به کشور های همسایه به خصوص کشور های عربی می باشد و صادرات رب گوجه فرنگی ثریا به کشور های عربی در این مرکز صورت می گیرد. کیفیت محصولات تولید شده در این مرکز به حدی بالا است که علاوه بر تامین نیاز های بازار داخلی به سایر کشور های جهان نیز صادر می شود.

صادرات رب گوجه فرنگی ثریا به کشورهای عربی

انواع بسته بندی رب گوجه فرنگی

انواع بسته بندی رب گوجه فرنگی رب گوجه فرنگی یکی از پرمصرف ترین چاشنی غذا هایی است که به صورت سرخ شده و پخته استفاده می شود؛ در گذشته زنان به صورت دستی و سنتی اقدام به تولید رب گوجه فرنگی در منازل خود می کردند؛ اما امروزه تهیه این محصول پرطرفدار به دلیل تغییر سبک زندگی، رشد جمعیت و نبود امکانات تولید این محصول به صورت صنعتی درآمد و این امر موجب شد امروزه صنعت رب گوجه فرنگی در ایران یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین صنایع کشور باشد.

مراحل تهیه رب گوجه فرنگی صنعتی به شرح زیر می باشد: ابتدا گوجه فرنگی ها در سبد های چند کیلویی وارد کارخانه ها می شوند و پس از توزین در سکو های بارگیری قرار می گیرند. در محل بارگیری یک حوضچه سیمانی قرار دارد که کف آن را صفحات مشبک پوشانده است، با باز کردن دریچه خروج گوجه ها به راحتی در آب کانال جاری شده و ضمن شستشوی اولیه به سمت خط تولید می‌ روند که آنجا مجهز به لوله های هوا می باشد و هوای دمیده شده از این لوله ها سبب به غلیان در آمدن گوجه ها و در نتیجه شستشوی بهتر آن ها می شود.

سپس گوجه ها برای شستشوی نهایی از زیر دوش های آب سرد شده و روی میز سورتینگ قرار می گیرند که در حین عبور از این میز توسط کارگرانی که دو سر میز قرار دارند مورد بازرسی قرار می گیرند و گوجه های نا مناسب، کال و لهیده را از آن ها جدا می کنند و وارد دستگاه خرد کن که از چند تیغه متحرک تشکیل شده است وارد و سپس خرد می‌ شوند.

در مرحله بعد گوجه های خرد شده توسط منو پمپ وارد پری هیتر می شوند و در این جا گوجه ها به حرارت ۸۵_۹۰ درجه سانتی گراد می رسند؛ این حرارت سبب می‌ شود تا راندمان آب دهی در مرحله فیلتراسیون افزایش یابد و آنزیم پکتیناز از بین برود و رب گوجه از ویسکوزیته خوبی برخوردار باشد. پس از آن که آب گوجه در سه مرحله از صافی رد شد وارد تانک شده و ۳ درصد وزن محصول نهایی به آب گوجه نمک طعام اضافه می شود.

در مرحله بعد آب گوجه در دیگ تغلیظ تحت خلا و به صورت تماس غیر مستقیم حرارت می بیند و آب خود را از دست می دهد و به بریکس مورد نظر می رسد. در نهایت رب گوجه آماده شده از دیگ تغلیظ وارد مخزن ذخیره شده و در آنجا بسته بندی می شود. انواع بسته بندی رب گوجه فرنگی کارخانه‌ای تبرک به صورت قوطی فلزی، شیشه‌ای، حلب، ساشه، دویی پک، اسپتیک و فله در اوزان گوناگون تولید می شوند؛ بسته بندی رب گوجه فرنگی به صورت قوطی فلزی در وزن (۴۰۰_ ۸۰۰_ ۲۲۰۰_ ۴۰۰۰_ ۵۰۰۰ گرمی)؛ رب شیشه ای در وزن (۲۵۰_ ۵۰۰_ ۷۰۰_ ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ گرمی)، حلب (۱۰۰۰۰ و ۱۷۰۰۰ گرمی و ۱۰ کیلوگرمی )، بشکه های (۲۳۵ کیلوگرمی) و … در بازار عرضه می شوند.

راهنمای انتخاب بهترین رب گوجه فرنگی قوطی

راهنمای انتخاب بهترین رب گوجه فرنگی قوطی چند نکته وجود دارد که می تواند راهنمای انتخاب بهترین رب گوجه فرنگی قوطی باشد و با در نظر گرفتن آن ها بتوانید یک محصول با کیفیت تهیه کنید؛ برای خرید رب گوجه فرنگی به بسته بندی آن دقت کنید، دسته بندی رب ها بیشتر در قوطی فلزی است و ماندگاری رب در این قوطی ها بیشتر می باشد. همچنین علاوه بر ماندگاری رب در قوطی های فلزی مقوله حرارت نیز نکته دیگری است که این نوع بسته بندی را در رأس سالم ترین و بهترین بسته بندی برای رب گوجه قرار می دهد‌.

قوطی های فلزی رب گوجه را در کارخانه حرارت می دهند تا استریل شود اما مقاومت فلز بیشتر از شیشه و جنس های دیگر است و بنابراین حرارت بیشتری را تحمل می‌ کند و کاملاً استریل می شود؛ در خرید رب گوجه فرنگی به میزان مواد نگهدارنده و رنگ های خوراکی به کار رفته در محصول دقت کنید مثلا وجود میزان زیادی از رنگ در محصول نشان می دهد که به احتمال زیاد رب گوجه از گوجه های بی کیفیت و نام مناسب تهیه شده است. همچنین یکی دیگر از روش های خرید خوب و مناسب این است که به سراغ برند های معروف و با سابقه مانند تبرک در بازار بروید و از میان آن ها اقدام به خرید کنید.

بررسی کیفی رب گوجه فرنگی بشکه ای

بررسی کیفی رب گوجه فرنگی بشکه ای رب گوجه فرنگی بشکه ای نوعی بسته بندی است که باعث ماندگاری بیشترین رب در فضای آزاد و خارج از سردخانه می شود و این بزرگ ترین مزیت بسته بندی بشکه ای یا اسپتیک می باشد؛ رب گوجه های فله ای را باید حتماً در سردخانه قرار داد ولی برای انواع اسپتیک نیازی به این کار نیست. سپس رب گوجه فرنگی پس از تولید به این بشکه ها انتقال داده می‌ شوند که توسط ناظران به بررسی کیفی محصولات پرداخته می شود.

مشخصات رب گوجه بشکه ای با کیفیت به شرح زیر است: رب گوجه بشکه ای بدون نمک می باشد، به صورت فله ای و با بریکس ۳۰ _۳۲٪ عرضه می شود، در وزن های بالای ۱۰ کیلوگرم در بازار وجود دارند، در بشکه های نو و مخصوص صادرات قرار دارند، بسیار با کیفیت و ماندگاری بالایی دارند، غلیظ شده از گوجه های سالم و درجه یک و همچنین خالص و بدون مواد جانبی می باشند، بافت بسیار سفت و غلیظ دارند و جهت تهیه سس و سایر محصولات مورد استفاده قرار می گیرند.

پخش رب گوجه فرنگی ثریا به قیمت پایین

پخش رب گوجه فرنگی ثریا به قیمت پایین همانطور که از نحوه تولید و مشخصات رب گوجه ممتاز بشکه ای و قوطی با کیفیت گفته شد این مرکز مفتخر است بهترین رب گوجه فرنگی که کیفیت بسیار بالا و مرغوب دارد را ارائه می نماید که علاقمندان به خرید این محصول می توانند به مرکز پخش رب گوجه فرنگی ثریا به قیمت پایین مراجعه نمایند و محصول مورد نظر خود را در حجم دلخواه مثلا 10 کیلویی با قیمت مناسب خریداری نمایند.

شیوا کشاورزی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 1 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *