مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 7 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

عرضه کننده رب گوجه فرنگی اسپتیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

رب گوجه فرنگی صنعتی چه مشخصاتی دارد؟تولید کننده رب گوجه فرنگی اسپتیک

رب گوجه فرنگی اسپتیک در دبه های بزرگ حدود پنجاه کیلوی می باشند که بیشتر جنبه ی تجارتی داند، و یا این محصول با این ابعاد به کارخانه ها بسته بندی رب گوجه روانه می شوند، ودر بیشتر مواقع رب گوجه اسپتیک برای صادرات هستند، عرضه کننده رب گوجه فرنگی اسپتیک کارخانه های تولید رب گوجه و نمایندگی ها می باشند ، اگر برای یک تجارت پرسود می خواهید خریداری کنید پیشنهاد می کنیم از سایت های تولید کنندگان این رب ها که با قیمت مناسب در ظرف های فلزی و پلاستیکی عرضه می شود خرید خود رانجام داده.

عرضه کننده رب گوجه فرنگی اسپتیک

رب گوجه فرنگی صنعتی چه مشخصاتی دارد؟

رب گوجه فرنگی صنعتی چه مشخصاتی دارد؟ رب گوجه صنعتی امروزه در ابعاد های مختلف و برندهای گوناگونی به فروش می‌رسد و به‌صورت تدریجی در حال افزایش این نوع محصول می‌باشیم، ازآنجایی‌که مردم رب گوجه را یک چاشنی اصلی غذا می‌دانند باعث می‌شود که مصرف روزانه آن بسیار بالا برود.

تولید رب صنعتی هرروز درحال افزایش باشد رب گوجه صنعتی در ظرف‌های حلبی شیشه‌ای به فروش می‌رسد که اندازه‌های آن از ششصد گرمی تا حدود پنج کیلو می‌باشد که بسیار باصرفه هست، مشخصات رب گوجه فرنگی صنعتی هم مثل انواع رب گوجه خانگی می‌باشد.

در استاندارد تعریف شده رب گوجه فرنگی صنعتی، ترکیبات دیگری نمی‌توان در رب گوجه داشت. برخلاف این که در برخی مارک‌های غیر معتبر کدو و پیاز را می‌توان در آنالیز رب گوجه مشاهده کرد. از طرفی نمک موجود در رب‌های صنعتی بر اساس اعلام سازمان استاندارد، حدود ۱ تا ۲ درصد است و اگر بیشتر از این میزان به آنها نمک اضافه شود، تقلب محسوب می‌شود.

تولید کننده رب گوجه فرنگی اسپتیک

تولید کننده رب گوجه فرنگی اسپتیک تولید رب گوجه به چند دسته تقسیم می شود که بسیار کار زمان بری می باشد، که خلاصه به خلاصه آن اشاره می کنیم، گوجه‌فرنگی‌ها را پس از پاک کردن و شستن، با دستگاه‌های خاصی له می‌کنند.

البته هنگام له کردن، قدری حرارت هم به آن‌ها می‌دهند تا هم آنزیم‌هایی که دارند از بین برود و هم پوست و دانه گوجه‌ها به سادگی از گوشتشان جدا شود.پس از له کردن، گوجه‌ها را با یک دستگاه صافی، صاف می‌کنند تا آب آن‌ها کاملاً جدا شود.

سپس آب گوجه را در دستگاه تغلیظ کننده می‌ریزند و آن را تحت خلأ تغلیظ می‌کنند تا آب گوجه به شکل رب گوجه دربیاید. وقتی غلظت مواد جامد در آب رب گوجه‌فرنگی به عدد 28 رسید، رب گوجه فرنگی را در ظروف های اسپتیک که کاملا بهداشتی می باشد نگه داری می کنند تا به دست مشتری برسد.

رب گوجه اسپتیک تا ۲۴ماه بدون هیچ خرابی می توان در جای مناسب نگهداری کرد، برای خرید رب اسپتیک کافیست به فروشگاه های تولید کنندگان سری زده و با اطلاعات کاما این محصول را چه برای تجارت و چه صادرات خریداری کرده.

شیوا کشاورزی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 2 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *