مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 4 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید، فروش و قیمت رب گوجه فرنگی همدانیان ۹ کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت رب گوجه همدانیان ۹ کیلوییخرید رب گوجه همدانیان ۹ کیلوییثبت سفارش عمده رب گوجه همدانیان ۹ کیلویی
رب گوجه فرنگی همدانیان 9 کیلویی

خرید، فروش و قیمت رب گوجه همدانیان ۹ کیلویی از دیرباز در کشور ایران صورت می گرفت و از آن جایی که رب گوجه فرنگی به عنوان پرمصرف ترین چاشنی در غذاهای ایرانی است، همه ساله با استقبال بی نظیری مواجه است.

رب گوجه همدانیان ۹ کیلویی از سال ۱۴۰۱ تا به اکنون با قیمت ۴۳۰۰۰۰ تا ۴۴۰۰۰۰ تومان به فروش رسیده است، همان طور که مستحضر هستید به دلیل بسته بندی و حجم بالای آن، اغلب رستوران ها و مراکز تهیه غذا خواهان این نوع محصول هستند.

البته به دلیل اختلاف قیمتی که در بازار وجود دارد و ممکن است با عواملی در نوسان باشد، جهت استعلام قیمت دقیق می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

رب گوجه علاوه بر ایجاد طعم و مزه در غذاها، به دلیل حضور در خانواده سبزیجات منبع غنی ای از ویتامین ها، املاح و آنتی اکسیدان هاست.

به طور مثال غنی ترین آنتی اکسیدان که لیکوپن نام دارد در گوچه فرنگی یافت می شود، به همین جهت گوجه فرنگی از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.

با این وجود توجه به نوع طبخ و نگهداری رب گوجه فرنگی در حفظ ارزش غذایی و کیفیت آن بسیار موثر است و می تواند نقش موثری را در رژیم غذایی ایفا کند.

میزان خلوص رب گوجه در تشخیص کیفیت آن مهم است، رب گوجه باکیفیت در ترکیبات خود غیر از گوجه فرنگی ترکیب اضافه ای ندارد، رب گوجه ناخالص به هنگام تفت دادن دچار تغییرات رنگی شده و گلوله گلوله می شود.

رنگ قهوه ای رب گوجه نشان دهنده عدم انجام فرایند خلاء به صورت صحیح می باشد که موجب از بین رفتن ماده لیکوپن شده که برای بدن سرطان زاست.

خرید رب گوجه فرنگی همدانیان 9 کیلویی

کیفیت رب گوجه همدانیان ۹ کیلویی

امروزه کیفیت رب گوجه همدانیان ۹ کیلویی پیشرفت چشمگیری داشته و توانسته استانداردهای لازم را در صنعت غذا و دارو کسب نماید.

از دیرباز اغلب افراد در زمینه پخت رب گوجه فرنگی دستی بر آتش داشتند اما باید بدانید که رب گوجه صنعتی برای مثرف از رب خانگی مناسب تر است.

اما تقلب های صورت گرفته در صنعت توسط برخی تولیدکنندگان موجب شده تا اعتماد مردم نسبت به محصولات صنعتی کاهش و یا از بین برود.

خرید از مراکز و برندهای معتبر تا حدی زیادی می تواند بر جلب اعتماد از دست رفته موثر باشد، زیرا رب با فرمولاسیون صنعتی تهیه شده دارای استانداردهای مورد تایید وزارت بهداشت می باشد.

در رب های خانگی به دلیل مشخص نبودن میزان نمک مصرفی، محیط و شرایط طبخ، رعایت بهداشت و دیگر موارد نمی تواند مورد مطمئنی برای مصرف باشد.

علاوه بر این بسته بندی رب نیز باید در ظروف و شرایط استاندارد و استریل انجام شود تا از بروز کپک و فساد آن جلوگیری گردد.

نکته اصلی و مهمی که کیفیت رب را تضمین می کند نام برند تولید کننده آن است، برندی که معتبر باشد با حفظ کیفیت اعتماد مشتری را جلب کرده و محصول مرغوبی را به بازار عرضه می کند.

موضوع دیگری که مطرح است کپک زدگی رب است، هنگامی که رب فاقد مواد نگهدارنده باشد کپک می زند و این نشان از کیفیت محصول است اما این باور غلط را دارند که کپک زدگی از نامرغوبیت رب است.

برای جلوگیری از کپک زدگی رب توصیه می شود حتما در یخچال نگهداری شود و پس از باز کردن درب آن از درب پلاستیکی برای جلوگیری از ورود هوا استفاده شود.

متاسفانه عدم توجه و رعایت همین نکات ساده موجب می شود رب را به محصولی سرطان زا تبدیل کند و باعث بروز انواع بیماری های قارچی و سرطان کبد شود.

قیمت رب گوجه فرنگی همدانیان 9 کیلویی

خرید رب گوجه همدانیان ۹ کیلویی

خرید رب گوجه همدانیان ۹ کیلویی در اغلب فروشگاه ها و مراکز خرید صورت می پذیرد، برای خرید و پس از آن محصولی اصیل و باکیفیت لازم است نکاتی را در نظر بگیرید.

پس از اطمینان از برند مورد نظر و خرید بعد از باز کردن درب فلزی محصول باید از درب پلاستیکی استفاده شود و رب در یخچال نگهداری گردد.

از قرار دادن قاشق چرب و یا آغشته به مواد غذایی درون رب خودداری کنید زیرا موجب کپک زدگی زود هنگام محصول می شود.

ربی که در آن از رنگ های مصنوعی استفاده شده باشد پس از مصرف ردی از خود بر جای می گذارد، پس اگر هنگام مصرف رد قرمزی بر روی زبان خود احساس کردید نشان از بی کیفیتی محصول است.

نکته بعدی در هنگام خرید توجه به عدد بریکس است که بر روی قوطی درج شده است، این عدد باید بین ۲۶ تا ۳۰ باشد.

از دیگر نکاتی که حتما باید به آن دقت شود پروانه بهره برداری، نشان استاندارد و تایید وزارت بهداشت است، همچنین ننوع بسته بندی نیز موردی است که کمتر به آن توجه می شود بهترین نوع بسته بندی شیشه ای است.

قوطی فلزی رب باید پلمپ، صاف و یکدست و فاقد غر شدگی باشد، در صورت شکستگی، فرو رفتگی و نامتقارن بودن قوطی از خرید آن ممانعت ورزید.

فروش رب گوجه فرنگی همدانیان 9 کیلویی

ثبت سفارش عمده رب گوجه همدانیان ۹ کیلویی

هم اکنون می توانید جهت ثبت سفارش عمده رب گوجه همدانیان ۹ کیلویی با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

خرید عمده محصول موجب کاهش هزینه ها و دستیابی به محصولی باکیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن می گردد، رب گوجه همدانیان بیش از نیم قرن است که به صورت عمده و تک به فروش می رسد.

این محصول با کیفیت بالایی که دارد توانسته سال ها نقش بسزایی را در تامین نیاز غذایی کشور ایفا کند و طرفداران زیادی را به خود جلب و مورد استفاده عموم مردم قرار گیرد.

رب گوجه همدانیان در بسته بندی های ۸۰۰ گرمی تا ۱۰ کیلوگرمی تولید و عرضه می شود، از ویژگی های بارز این برند امکان سفارش در وزن های دلخواه است که سفارش مشتری را سهل و آسان می سازد.

مجموعه ما نیز مفتخر است با تامین مستقیم رب گوجه همدانیان ۹ کیلویی از درب کارخانه در جهت رفع نیاز مشتریان گام بردارد و این محصول را با قیمتی منصفانه به فروش برساند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش تنها کافیست از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس حاصل فرمایید.

شیوا کشاورزی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 2 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *