مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 3 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید رب گوجه فرنگی فله از کارخانه با بالاترین کیفیت ممکن

آنچه در این مقاله می خوانید...

بازار فروش رب گوجه فرنگی فلهسفارش عمده رب گوجه فله از کارخانهفروش رب گوجه فله کارخانه
ربگوجه فرنگی فله

 

جهت خرید رب گوجه فرنگی فله از کارخانه با بالاترین کیفیت ممکن تنها کافیست با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

رب گوجه فرنگی از چاشنی های جدایی ناپذیر در آشپزی های داخلی و خارجی است، این محصول پر خاصیت علاوه بر ایجاد طعم و رنگ دلپذیر در غذا از خواص شگفت انگیزی برخوردار است.

به همین جهت خرید این محصول به صورت فله ای از درب کارخانه موجب می شود تا میزان زیادی از هزینه ها را کاهش دهد.

البته بسته بندی فله ای این محصول در اوزان ۱۰ کیلوگرمی تا ۲۲۰ کیلیوگرمی اغلب برای مصارف کارخانجات و به صورت سفارشی تولید می شود.

سالانه حدود ۴۰ تن از این محصول در دنیا مصرف می شود، همین امر سبب شده تا میزان عرضه و تقاضای رب گوجه فرنگی فله به صورت چشمگیری افزایش یابد.

این محصول دارای میزان زیادی آنتی اکسیدان و ویتامین c می باشد، علاوه بر این آهن، ویتامین B و پتاسیم نیز در این ماده غذایی یافت می شود.

به همین منظور مصرف رب گوجه فرنگی در تمام سنین توصیه می گردد و با توجه به فواید درمانی این محصول عامل خوبی برای حفظ سلامتی می باشد.

خرید رب گوجه فرنگی فله

بازار فروش رب گوجه فرنگی فله

امروزه بازار فروش رب گوجه فرنگی فله با استقبال خوبی مواجه است و این محصول در بازارهای جهانی نیز مبادرت می شود.

رب گوجه فله ای معمولا از قیمت کمتری نسیبت به دیگر نمونه های رب گوجه در بازار برخوردار است و ممکن است این ذهنیت را در مردم ایجاد کند که شاید کیفیت پایینی دارد.

نمونه مشابه رب گوجه فرنگی فله، رب اسپتیک است که معمولا با هم اشتباه گرفته می شوند، تفاوت این دو رب گوجه با هم در نحوه تولید و نگهداری آن هاست.

در نهایت خریدار بر حسب شرایط و نیاز خود تعیین می کند که تمایل به خرید کدام نوع دارد، که هر دو نوع محصولی باکیفیت یکسان می باشند.

رب گوجه فرنگی در بسته بندی های قوطی، شیشه، ساشه، فله و یا اسپتیک قابل سفارش است، در خصوص صادرات معمولا روش اسپتیک متداول تر است.

در این روش مواد غذایی در کوتاه ترین زمان و تحت خلاء تولید می شوند به همین دلیل کیفیت آن ها حفظ می شود، این محصولات را تا ۳ سال نگهداری نمود.

میزان تقاضای بالای رب گوجه فرنگی فله موجب شده تا کشورهای زیادی اقدام به تولید و صادرات این محصول کنند، ایران نیز جزو ۱۰ کشور برتر صادر کننده این محصول است.

از صادر کنندگان تراز اول این محصول می توان به آلمان، ژاپن و فرانسه اشاره نمود که محصول تولیدی خود را به سراسر جهان صادر می کنند.

از بازارهای هدف صادراتی رب گوجه فرنگی فله ایران کشورهای همسایه هستند که بیشترین سهم صادرات را در خصوص انواع رب گوجه فرنگی دارند.

از آن جایی که رب گوجه فرنگی محصولی غذایی است، صادرات آن مشمول اخذ استانداردهای اجباری سازمان غذا و دارو می باشد، همچنین باید استاندارد های کشور هدف نیز در تولید آن رعایت شود.

علاوه بر شاخص بریکس در صادرات رب گوجه فرنگی از اهمیت بالایی برخوردار است، هر چه این شاخص بالاتر باشد نشان از کیفیت و غلظت بالای این محصول است.

قیمت رب گوجه فرنگی فله

سفارش عمده رب گوجه فله از کارخانه

خوشبختانه کشور ایران به دلیل وجود کارخانه های متعدد رب گوجه فرنگی امکان سفارش عمده رب گوجه فرنگی فله از کارخانه را برای مشتریان فراهم نموده است.

برخورداری از آب و هوای چهار فصل نیز موجب شده تا در تمام فصول امکان تولید رب گوجه فرنگی فراهم گردد و از این بابت در محدودیت نباشیم.

علاوه بر این با پیشرفت تکنولوژی دیگر نیازی نیست مسافت های طولانی را برای سفارش محصولی از کارخانه طی کنیم، تنها با تماس و چند کلیک ساده می توان هر میزان محصول مورد نظر را در وزن های مورد نیاز سفارش داد.

بخشی از این تولیدات در داخل مصرف می شود و مازاد آن وارد چرخه صادرات شده و به کشورهای خارجی فرستاده می شود.

سفارش عمده این محصول موجب شده تا مشتریان زیادی متقاضای این گونه خرید باشند و هزینه ها را تا میزان قابل توجهی کاهش دهد.

در هنگام سفارش عمده می توان با کمترین هزینه به بالاترین کیفیت دست یافت و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظر را یکجا تحویل گرفت.

همچنین ارائه تخفیف های ویژه هنگام سفارش عمده موجب شده تا افراد اشتیاق بیشتری به این نوع خرید نشان دهند.

از آن جایی که در خرید عمده تناژ بالایی از محصول سفارش داده می شود و هزینه بیشتری نسبت به خرید خرد باید پرداخت شود، حتما قبل از ثبت سفارش از اصالت کارخانه تولید و کیفیت رب گوجه فرنگی اطمینان حاصل کنید تا متعاقبا دچار ضرر نشوید.

فروش رب گوجه فرنگی فله

فروش رب گوجه فله کارخانه

امروزه فروش رب گوجه فرنگی فله توسط اغلب کارخانجات صورت می گیرد، میزان کیفیت و قیمت آن در تعیین برتری کارخانجات موثر است.

پس از خرید رب گوجه فرنگی فله باید در مکان خشک، تمیز و خنک نگهداری شود، این عوامل موجب می شود تا ماندگاری رب تا حد زیادی افزایش یابد و به سرعت فاسد نشود.

رب گوجه فرنگی فله تولید شده در کارخانجات اغلب به صورت کنسانتره با بریکس ۳۵-۴۰ می باشد، به همین دلیل دارای سطح آلودگی قارچی بالاست.

زیرا رب های تولید شده بلافاصله پس از غلیظ شدن در شرایطی غیر از اسپتیک درون بشکه های مربوطه قرار می گیرد و به دلیل عدم انجام فرایند سالم یازی حرارتی بیشتر در معرض ایجاد قارچ هستند.

به همین دلیل این محصولات بسته به شرایط تولید و امکانات کارخانه در سردخانه و یا در دمای محیط به مدت چند ماه نگهداری می شوند.

همان طور که می دانید رب گوجه فرنگی فراورده ای غذایی است که سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان های ضروری برای بدن است.

کیفیت این محصول می تواند سلامتی افراد را تضمین و یا به خطر بیاندازد، از همین رو مجموعه ما همیشه در تلاش بوده تا رب گوجه فرنگی های باکیفیت را شناسایی و به مشتریان معرفی نماید.

این مجموعه علاوه با تامین محصولاتی باکیفیت و مرغوب، قیمتی به صرفه را به مشتریان عرضه می دارد تا همواره رضایت آنان را جلب نماید.

جهت ثبت سفارش و یا مشاوره خرید می توانید از طریق شماره های موجود در سایت اقدام فرمایید.

شیوا کشاورزی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 6 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *