مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 4 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

عرضه عمده رب گوجه فرنگی نیم کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تشخیص رب گوجه سالم از تقلبیقیمت رب گوجه فرنگی 4 کیلویی

رب گوجه فرنگی نیم کیلویی برای مصارف خانگی در بسته بندی های قوطی و یا شیشه ای و با مواد اولیه مرغوب تهیه می شود. عرضه عمده رب گوجه شیشه ای با هدف تامین نیاز بازارهای داخلی و استفاده در انواع پخت و پز غذا در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. رب گوجه فرنگی مرغوب تولید شده در کشورمان، در حجم کلان به دیگر کشورهای جهان هم صادر می شود.

عرضه عمده رب گوجه فرنگی نیم کیلویی

نحوه تشخیص رب گوجه سالم از تقلبی

نحوه تشخیص رب گوجه سالم از تقلبی برای طبخ انواع غذاهای ایرانی یکی از پرکاربردترین چاشنی ها، رب گوجه فرنگی است. این محصول کاربرد فراوانی در تهیه انواع خورشت، آبگوشت، پلو و حتی برخی از سوپ ها دارد. استفاده از یک رب گوجه فرنگی مرغوب و خالص می تواند در طعم بخشی بهتر به غذا و دلپذیرتر شدن آن نقش مهمی ایفا کند.

برای بسته بندی رب خانگی که عموما در شیشه های در بسته نگهداری می شود، نمی توان از روش ایجاد خلاء و پلمپ کردن آن استفاده کرد و مدت زمان نگهداری رب کوتاه خواهد بود. این رب برای سالم باقی ماندن باید در یخچال نگهداری شود. اما در شیوه کارخانه ای، تمامی مراحل کار تحت استانداردهای بهداشتی تعریف شده از سوی نهادهای ذی ربط انجام می شود. بازرسان اداره بهداشت به طور مرتب از کارخانه و سالن تولید و بسته بندی دیدن می کنند.

متاسفانه برخی افراد سودجو اقدام به تولید محصولات بی کیفیت و ناخالص به عنوان رب گوجه فرنگی می کنند. در این موارد از نشاسته، کدو و آرد همراه با رنگ خوراکی برای افزایش وزن محصول استفاده می شود که بدون شک هیچ ارزش غذایی نداشته و موجب طعم بد غذا هم خواهد شد. برای تشخیص رب سالم توجه به رنگ آن حائز اهمیت بسیار است.

رنگ رب باید شبیه به گوجه فرنگی باشد، نه خیلی سرخ و نه مایل به نارنجی. رب باکیفیت از غلظت مناسبی برخوردار است. نمونه های رقیق و یا خیلی چسبنده و سنگین گزینه های مناسبی برای خرید نیستند. اگر رب سالم را درون تابه همراه با کمی روغن تفت دهید، به راحتی در روغن پخش می شود. اما رب نامرغوب به دلیل دارا بودن نشاسته و یا آرد در تابه به شکل گلوله درمی آید.

قیمت رب گوجه فرنگی 4 کیلویی

قیمت رب گوجه فرنگی 4 کیلویی رب گوجه فرنگی را باید از مراکز معتبر و تولیدکنندگان دارای مجوزهای لازم در حوزه تولید مواد غذایی تهیه کرد. درصورتیکه رب با کیفیت و مرغوب باشد می توان از دبه های بزرگ عرضه رب گوجه فرنگی عمده استفاده کرد. برای خرید در حجم انبوه، رب گوجه 4 کیلویی بهترین انتخاب خواهد بود. با خرید عمده رب گوجه فرنگی در هزینه ها صرفه جویی شده و مشتری محصول با قیمتی ارزان تر را دریافت خواهد کرد.

قیمت رب گوجه فرنگی ۴ کیلویی باتوجه به کیفیت، نحوه بسته بندی و برند تولیدکننده متفاوت خواهد بود. می توان با استفاده از شیوه های غیرحضوری اقدام به خرید عمده رب گوجه فرنگی کرد که در این حالت صرفه جویی خوبی در زمان و انرژی به عمل می آید.

شیوا کشاورزی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 7 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *