مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 5 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت انواع رب گوجه فرنگی آرمیتا

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های مهم رب گوجه فرنگی اسپتیکفروشگاه عرضه رب گوجه فرنگی آرمیتا

رب گوجه فرنگی آرمیتا یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید رب گوجه فرنگی مرغوب و باکیفیت است. رب گوجه آرمیتا سرشار از ویتامین سی و مواد معدنی همچون کلسیم ، پتاسیم، منیزیم، سدیم، فیبر و مقداری ویتامین ب ۶ است و برای خوش طعم و رنگ کردن برخی غذاها همچون قیمه، مرغ و برای تهیه برخی از سوپ ها از آن استفاده می شود.

قیمت انواع رب گوجه فرنگی آرمیتا

ویژگی های مهم رب گوجه فرنگی اسپتیک

ویژگی های مهم رب گوجه فرنگی اسپتیک از مهم ترین ویژگی های رب گوجه‌فرنگی اسپتیک می توان به مواردی همچون نگهداری طولانی تر مواد غذایی در خارج از یخچال است و از فساد مواد غذایی جلوگیری می کند.

از بسته بندی اسپتیک برای بسیاری از مواد غذایی همچون ؛ شیر ،انواع آب میوه ها ، ماست ، پنیر ، میوه ، سبزیجات ، انواع سوپ ها و برخی غذاها ، گوشت و محصولات آن ، غذای کودک استفاده می شود و آنها را به مدت طولانی تری بدون نیاز به یخچال بدون خراب شدگی و فساد سالم نگه می دارد.

بسته بندی های اسپتیک برای صادرات انواع مواد غذایی بسیار مناسب و به صرفه است. چرا که در این ظروف حجم مناسب و بالاتری دارند که مواد غذایی بیشتر در آنها جای می گیرد.

همانطور که میدانید قیمت گوجه فرنگی بسته به کیفیت و بسته بندی آن متغیر است و این کیفیت با توجه به غلظت و مواد افزودنی و نگهدارنده قیاس می شود که در رب های گوجه فرنگی آرمیتا این به این نکته بسیار توجه می شود و مواد نگهدارنده و افزودنی در آن استفاده نشده است و کاملا طبیعی و ارگانیک است و تمام فرایند تولید با دستگاههای بهداشتی صورت می گیرد .

فروشگاه عرضه رب گوجه فرنگی آرمیتا

فروشگاه عرضه رب گوجه فرنگی آرمیتا فروشگاه ما یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی پخش و عرضه رب گوجه‌فرنگی است و شما می توانید برای اطلاع از قیمت رب و خرید رب گوجه اسپتیک با برند های بسیار معتبر مانند آرمیتا، عزیز، شاپرک، نجما، یکرنگ، تسلط، بهشهد، سفیر، نامزد، حبیب، به یک، به تک، بهشاد، گلدیس، تضمین به سایت ما مراجعه کرده و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و این محصول را به صورت آنلاین سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

این نوع رب گوجه‌فرنگی به دلیل بسته بندی خاصی که دارد به فضای سرد خانه نیاز ندارد و می تواند بدون دمای پایین ماندگاری بالایی داشته باشد بدون اینکه ذره ای آسیب ببیند و یا خراب یا فاسد شود.

در این نوع بسته بندی ها می توان از تمام ظرفیت آن استفاده کرد و رب گوجه یا مواد غذایی بیشتری در آن جا داد ، و به همین دلیل است که مشتریان و طرفداران بسیاری در خارج از کشور نیز پیدا کرده است و این محصول و دیگر مواد غذایی با بسته بندی اسپتیک به دیگر کشورهای جهان صادر می گردد.

شیوا کشاورزی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 6 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *