مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 3 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت کارخانه ای رب گوجه فرنگی یزد مناسب صادرات

آنچه در این مقاله می خوانید...

چند نکته هنگام انتخاب رب گوجه فرنگی درجه یکمعرفی بهترین انواع رب گوجه فرنگی قوطیبسته بندی رب گوجه فرنگی به مقصد قطرتوزیع رب گوجه فرنگی یزد با پایین ترین قیمت

رب گوجه فرنگی یکی از قدیمی ترین چاشنی های مورد استفاده در غذا است. ایران از جمله کشورهایی است که این محصول را به طور گسترده تولید می کند و از بهترین صادر کنندگان رب به شمار می آید. در استان های مختلف ایران، این محصول فرآوری و توزیع می شود. کارخانه رب گوجه فرنگی یزد، تبریز، ارومیه و مازندران از جمله تولید کنندگان این محصول هستند. قیمت رب گوجه فرنگی در کشور با توجه به مقدار کشت گوجه و سایر عوامل موثر در آن متغییر می باشد.

قیمت کارخانه ای رب گوجه فرنگی یزد مناسب صادرات

چند نکته هنگام انتخاب رب گوجه فرنگی درجه یک

چند نکته هنگام انتخاب رب گوجه فرنگی درجه یک رب گوجه فرنگی محصولی سرشار از لیکوپن است. لیکوپن رنگ دانه ای است که باعث ایجاد رنگ قرمز در گوجه شده است. این رنگدانه یک آنتی اکسیدان قوی به شمار می آید که از ایجاد بیماری های مختلف جلوگیری می کند. تحقیقات نشان می‌دهد لیکوپن موجود در محصولات پخته شده مانند رب، بیشتر از گوجه فرنگی خام است. زیرا حرارت باعث آزاد شدن لیکوپن و تاثیرگذاری بیشتر آن می شود.

حال سوال این است که در انتخاب رب چه نکاتی را رعایت کنیم تا محصولی با کیفیت خریداری کرده باشیم؟ باید گفت که همیشه رب خوش رنگ به معنی با کیفیت بودن آن نیست. اولین نکته ای که باید در تهیه رب دقت کنیم این است محصولی سلامت خریداری کنیم. زیرا در محصولات کارخانه ای، از بعضی از نگهدارنده ها برای افزایش ماندگاری آن ها استفاده می کنند و استفاده بیش از حد از این نگهدارنده ها مضر است.

رایج ترین نگهدارنده بنزوات سدیم است که مهار کننده میکروارگانیسم ها از جمله کپک ها می باشد.اگر رب گوجه شما بعد از مدتی کپک بزند می توانید امیدوار باشید که نگهدارنده بیش از حد، استفاده نشده است. در بعضی از رب ها از رنگ های خوراکی استفاده می شود که این رنگ ها نیز نباید بیش از حد باشد و رب باید، رنگ قرمز مناسب داشته باشد، هر گونه رنگ نا متعارف در رب ها می تواند یک عامل برای کاهش کیفیت حساب شود. غلظت رب باید متعادل باشد و زیاد سفت یا شل نباشد. طعم و مزه رب نیز باید مشتری پسند باشد و مزه معمول رب داشته باشد.

معرفی بهترین انواع رب گوجه فرنگی قوطی

معرفی بهترین انواع رب گوجه فرنگی قوطی رب گوجه فرنگی را می توان در بسته بندی های مختلف وارد بازار کرد. رایج ترین نوع بسته بندی برای رب، قوطی های لاک اندود و جارهای شیشه ای هستند که درانتخاب هر کدام به چند نکته باید توجه کرد.

رب های بسته بندی شده در قوطی معمولا به صورت 400 گرمی و 800 گرمی می باشند. اما برای مصارف بیشتر، از بسته بندی های 3000 گرمی 5000 گرمی نیز استفاده می شود. قبلا باز کردن قوطی های فلزی به وسیله در باز کن بود، ولی الان بیشتر کارخانه ها، درب قوطی ها را به‌صورت درب های آسان باز شو، طراحی می کنند تا مصرف کننده به راحتی آن را باز کند. بسته بندی قوطی های فلزی محکم می باشد و محصول به خوبی در آن حفظ می شود. این قوطی ها در مقابل ضربه و شکستگی مقاومت قابل قبولی دارند. اشکالی که بسته بندی های قوطی دارند این هست که محصول و کیفیت آن در قوطی قابل مشاهده نیست و خریدار قبل از باز کردن قوطی محصول، نمی تواند کیفیت آن را مشاهده نماید. از طرف دیگر اگر شرایط نگهداری رب های قوطی شده مناسب نباشد احتمال زنگ زدگی در آن ها وجود دارد.

نوع دیگر بسته بندی رب، استفاده از شیشه می باشد. شیشه ها از این نظر که با ماده غذایی واکنش نمی دهند بسیار مناسب هستند. مزیت دیگر شیشه این هست که خریدار قبل از انتخاب محصول می تواند تا حدی کیفیت آن را مشاهده کند و از کیفیت آن آگاه شود. اما باید در نظر داشت که بسته بندی های شیشه ای به راحتی شکسته می شوند و از طرف دیگر رب هایی که در شیشه بسته بندی شده اند در معرض نور قرار دارد که یک عیب محسوب می شود. با توجه به مزایا و معایب گفته شده برای این دو نوع بسته بندی افراد مختلف با توجه به سلیقه و ذائقه خود می توانند به انتخاب یکی از آنها اقدام کنند.

بسته بندی رب گوجه فرنگی به مقصد قطر

بسته بندی رب گوجه فرنگی به مقصد قطر ایران، یکی از بزرگ ترین کشورهای صادر کننده رب در دنیا به حساب می آید که محصولات خود را به مقصدهای گوناگون صادر می کند. رب های صادراتی بسته‌بندی متفاوتی دارند. برای صادرات رب معمولا از بسته بندی های تترا پک استفاده می شود. بسته بندی های تترا پک از چندین لایه با جنس های مختلف تشکیل شده اند که در برابر نفوذ مواد مقاومت خوبی دارند. این بسته بندی ها انعطاف پذیری مناسبی دارند و می‌توانند تحت شرایط آسپتیک پر شوند.

البته صادرات رب، به بعضی از کشورها نیز در بشکه های 220 کیلویی انجام می شود. به این منظور، غلیظ کردن رب های صادراتی زیادتر از حد معمول انجام می شود و بعد از ارسال، کشور وارد کننده رب را با توجه به مقدار توصیه شده در استاندارد های خود رقیق کرده و به استفاده می رساند.

در حالت کلی برای صادرات رب به کشورهای دیگر، ابتدا نیاز است بدانیم که آیا این محصول مجوز صادرات دارد یا نه؟ و استانداردهای کشور مقصد و بازار های هدف را (چه از لحاظ محصول تولیدی و چه از لحاظ بسته بندی) شناسایی کنیم و سپس با محاسبه توجیه اقتصادی صادرات، اقدام به این کار نماییم. با توجه به اینکه تولید رب یکی از صنایع پیشرو در کشور ماست، با حمایت و کاهش مراحل گمرکی می توان آن را تبدیل به صنعتی ارز آور برای کشور کرد و با به دست گرفتن بازار کشورهای منطقه، صادرات غیر نفتی را تقویت نمود.

توزیع رب گوجه فرنگی یزد با پایین ترین قیمت

توزیع رب گوجه فرنگی یزد با پایین ترین قیمت یکی از استان های مهم کشور در تولید رب گوجه فرنگی، استان یزد است. کارخانجات رب در شهر یزد با فرآوری مناسب گوجه و تبدیل آن به رب محصولی با کیفیت را با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می دهند. تولید محصولات غذایی مطابق استاندارد، از مشخصات این کارخانجات است.

صنایع غذایی انسه با بهره گیری از تکنولوژی بالا و بهترین مواد اولیه، شما را به خریدی با کیفیت دعوت می کند. تضمین سلامت و کیفیت محصولات تولیدی، شعار ماست. اگر به دنبال خرید ارزان و کیفیت بالا در تهیه این محصول هستید با ما در تماس باشید. مشاوران ما آماده پاسخ گویی به هر گونه سوال شما در این زمینه هستند.

شیوا کشاورزی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 2 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *