مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 5 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات کلی رب گوجه فرنگی تضمین

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزیت های خاص رب گوجه فرنگی اسپتیکپخش مستقیم رب گوجه فرنگی تضمین

رب گوجه فرنگی تضمین از رب های با کیفیت در بازار می باشد که با استفاده از بهترین مواد اولیه و با بهترین فرمولاسیون در سایز های متفاوت و بسته بندی های قوطی و شیشه ای محصولات خود را به شما عزیزان در سر تا سر کشور عرضه می دارد.

رب گوجه اسپتیک نیز از دیگر محصولات این فروشگاه می باشد که با برند های آرمیتاژ ، عزیز ، شاپرک ، نجما ، یکرنگ ، تسلط ، بهشهد ، سفیر ، نامزد ، حبیب ، به یک ، به تک ، بهشاد ، گلدیس و تضمین در بازار پخش می شود و حتی به سایر کشور ها صادر می شود.

صادرات کلی رب گوجه فرنگی تضمین

مزیت های خاص رب گوجه فرنگی اسپتیک

مزیت های خاص رب گوجه فرنگی اسپتیک رب گوجه فرنگی اسپتیک چیست ؟

کارخانه های تولید رب گوجه فرنگی علاوه بر تولید رب گوجه در سایز های کوچک ، در سایز های بزرگ و فله نیز رب گوجه را تهیه و بسته بندی کرده و به بازار عرضه می کنند. اسپتیک به یک نوع بسته بندی رب گوجه گفته می شود که سبب نگه داری ان در مدت زمان طولانی در فضای ازاد و به دور از یخچال و سردخانه می شود. معمولا این نوع ماده های غذایی نسبت به دمای محیط خیلی حساس اند و اگر دما مناسب نباشد به سرعت خراب می شوند اما بسته بندی اسپتیک این مشکل را حل کرده و با خیال راحت می توان در دمای محیط از رب گوجه فرنگی بدون نگرانی نگه داری کرد.

رب گوجه فرنگی که به روش اسپتیک بسته بندی می شود بسیار مناسب برای صادرات به دیگر کشور ها می باشد زیرا هم ماندگاری بالایی دارد و هم کاملا استریل می باشد.

این نوع رب گوجه در این بسته بندی ها فاقد مواد افزودنی نگه دارنده و نمک می باشند و به دلیل خالص بودن رب گوجه فرنگی بافت بسیار غلیظ و سفتی دارند. هنگام خرید رب گوجه فرنگی با این نوع بسته بندی باید دقت شود تا بشکه فلزی برامده و باد شده نباشد زیرا این ممکن است نشانه ای برای ورود میکروب ها به داخل بسته بندی باشد.

پخش مستقیم رب گوجه فرنگی تضمین

پخش مستقیم رب گوجه فرنگی تضمین پخش رب گوجه به صورت مستقیم و بدون واسطه در این فروشگاه صورت می گیرد به همین خاطر تمامی محصولات قیمت بسیار مناسبی دارند. رب گوجه ها در بهترین شرایط و با بهترین و با کیفیت ترین مواد موجود در بازار تهیه شده و در یک محیط کاملا بهداشتی و به دور از هر گونه آلودگی و میکروب بسته بندی می شوند بنابراین خیال شما را از این بابت خصوصا در دوران کرونا راحت می کنیم. سفارش در تعداد بالا و به صورت عمده بدون هیچ گونه تغییر در کیفیت ، خصوصا کیفیت بسته بندی رب گوجه فرنگی از طریق سایت فرشوگاه امکان پذیر می باشد.

شیوا کشاورزی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 7 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *