مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 7 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشنده رب گوجه فرنگی نیم کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه باید از رب گوجه فرنگی صنعتی بدانیدخرید بدون واسطه رب گوجه فرنگی نیم کیلویی

رب گوجه فرنگی یکی از چاشنی های معروف و محبوب مورد استفاده در غذاهای ایرانی است که از دیرباز به صورت سنتی تولید و مصرف می شده است. با این که رب گوجه در گذشته دور در ایران تولید می شده اما اولین بار مردم ایتالیا بودند که برای طعم و رنگ بخشیدن به پاستاهای خود از رب گوجه فرنگی نیم کیلویی استفاده کردند. برای اطلاع از آخرین قیمت رب گوجه نیم کیلویی از اطلاعات موجود در این سایت استفاده کنید

فروشنده رب گوجه فرنگی نیم کیلویی

آنچه باید از رب گوجه فرنگی صنعتی بدانید

آنچه باید از رب گوجه فرنگی صنعتی بدانید

برای تولید رب گوجه فرنگی صنعتی نیاز به گوجه های با کیفیت داریم. گوجه هایی که قرمز رنگ و آبدار هستند و خرابی، رنگ زرد یا سبز گوشت در آنها وجود ندارد. گوجه ها را تمیز می شوییم تا گل و لای و کثیفی در آن باقی نماند. پس از این که آب آن ها رفت و مقداری خشک شدند، آن ها را با چاقو تکه تکه کرده و در قابلمه ای بزرگ می ریزیم و روی گاز می گزاریم. پس از جوش آمدن محتویات درون قابلمه و نرم شدن آن ها، زیر قابلمه را خاموش می کنیم. گوجه ها را کم کم درون توری سیمی با سوراخ های ریز ریخته و فشار می دهیم تا پوست و دانه ها جدا شده و آب گوجه فرنگی وارد ظرف زیر توری شود. دقت می‌ کنیم که تخم گوجه ها وارد آب گوجه نشود چرا که رب بر اثر آن کپک می زند .پس از له کردن همه گوجه ها دوباره قابلمه را روی حرارت گذاشته و صبر می کنیم جوش بیاید.

وقتی محتویات قابلمه غلیظ شد و شروع به قل قل کرد به ان نمک اضافه می کنیم. برای اینکه از غلظت مناسب رب مطلع شویم با یک قاشق روی رب می کشیم اگر طول کشید تا شکاف به حالت قبلی باز گردد رب به غلظت مناسب رسیده است و در غیر این صورت باید صبر کرد که رب غلیظ شود. رب گوجه صنعتی را هم بزنید تا ته نگیرد. گرفتن ته آن علاوه بر سیاه شدن رب، باعث ایجاد طعم بدی نیز می شود. زیر قابلمه را خاموش می کنیم و صبر می کنیم تا رب سرد شده و هم دما با محیط شور، سپس در ظرف دلخواه میریزیم، درب آن را محکم بسته و در یخچال نگه داری می کنیم.

خرید بدون واسطه رب گوجه فرنگی نیم کیلویی

خرید بدون واسطه رب گوجه فرنگی نیم کیلویی

مشتری ها باید بدانند که می توانند ارزانترین رب گوجه را بدون واسطه خریداری نمایند. در این روش خرید هیچ فروشنده و واسطه گری بین مشتری های عزیز و افراد خریدار حضور ندارد و این امر موجب می گردد که مشتریان بتوانند این نمونه های خوراکی را با نرخ های هر چه ارزان تری تهیه کنند. خرید رب گوجه نیم کیلویی از کارخانه از راه های دور نیز امکان پذیر می باشد و افرادی که خواهان این نمونه های منحصر به فرد غذایی می باشند می توانند از طریق اینترنت و یا با استفاده از تلفن به سفارش این رب های فوق العاده خوشمزه و خوشرنگ اقدام نمایند و این نمونه ها را بی واسطه بخرند.

شیوا کشاورزی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 1 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *