مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 5 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات رب گوجه فرنگی روژین به کشورهای اروپایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم ترین اطلاعات درباره رب گوجه فرنگی درجه یکراهنمای خرید بهترین نوع رب گوجه فرنگی قوطیروش های تشخیص بهترین نوع رب گوجه فرنگی بشکه ایپخش رب گوجه فرنگی روژین به صورت عمده ای

رب گوجه فرنگی روژین، به دلیل داشتن کیفیت پایدار و قیمتی مناسب، در طی سال های اخیر، باعث جلب اعتماد کشورهایی چون: برزیل، انگلیس، چین، لهستان و ایتالیا شده است. محصولات شرکت تولیدی رب روژین، همگی مرغوب و مطابق سلیقه مشتریان بوده و همواره این شرکت سعی کرده تا بتواند کیفیت محصولات خود را در حد عالی و درجه یک نگهدارد که همین عوامل، باعث جلب نظر بسیاری از کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی شده است. صادرات رب گوجه فرنگی روژین به این کشورها، باعث موفقیت های چشمگیر شرکت تولیدی در بازارهای داخلی و بین المللی شده است.

صادرات رب گوجه فرنگی روژین به کشورهای اروپایی

مهم ترین اطلاعات درباره رب گوجه فرنگی درجه یک

مهم ترین اطلاعات درباره رب گوجه فرنگی درجه یک بهترین رب گوجه فرنگی با کیفیت و درجه یک، مشخصه ها و ویژگی هایی دارد که دانستن آنها، ما را در زمینه محصولی مرغوب و اعلا راهنمایی می کند. این فرآورده خوراکی در برندهای مختلفی در کشورمان تولید می شود که از میان بهترین آنها می توان به رب گوجه فرنگی رعنا و مکنزی اشاره کرد. این محصولات، رنگی کاملا طبیعی داشته ( نه روشن و نه تیره) و عطر و مزه ای دلچسب و مطبوع دارند. یکی از مهمترین بارزه های رب گوجه باکیفیت، رنگ آن است. رب گوجه مرغوب، باید نزدیک به رنگ گوجه رسیده باشد.

زیاد قرمز بودن رب، نشان دهنده استفاده بیش از حد از رنگ های مجاز است، این مواد در عین مجاز بودن برای سلامتی بدن انسان مضر هستند و باعث بروز انواع سرطان ها می شوند. غلظت زیاد، داشتن نمک به اندازه کافی، داشتن مهر استاندارد و تاییدیه مهر سلامت سازمان غذا و دارو، نداشتن رنگ های مجاز، مواد نگهدارنده و قوام دهنده از مهمترین مشخصات رب گوجه فرنگی درجه یک است. این محصول در بسته بندی های مختلف شیشه ای، حلبی، فلزی با اوزان مختلف و قیمتی مناسب در بازار به فروش می رسد.

استفاده از مواد خام طبیعی و همچنین تولید رب مطابق با تمامی قوانین و ضوابط استاندارد، از دیگر مواردی است که باید مد نظر قرار گیرند. لازم به یاد آوری است که تمامی اطلاعات مرتبط با محصول اعم از: جدول ارزش غذایی، آدرس کارخانه و دفاتر مرکزی، لوگوی مربوط به شرکت صنایع غذایی تولیدی باید بر روی بسته بندی درج شده باشد. شایان ذکر است که در صورت صادراتی بودن محصول، کلیه موارد ذکر شده باید به زبان کشور مقصد ترجمه شده و بر روی برچسب بسته بندی مکتوب شده باشد.

بسته بندی های رب رعنا و مکنزی 800، 350 و 1000 گرمی بوده که قیمت آن، مطابق با وزن محصول در بازار متغیر می باشد.

راهنمای خرید بهترین نوع رب گوجه فرنگی قوطی

راهنمای خرید بهترین نوع رب گوجه فرنگی قوطی رب گوجه قوطی های فلزی در وزن ها و مارک های مختلف و با درجه غلظت های گوناگون با قیمت هایی متفاوت به فروش می رسد. نرخ فروش این محصول، بستگی به میزان کیفیت و برند و شرکت تولیدی آن دارد. رب های قوطی به دلیل قرار داده شدن در دستگاه اتوکلاو به منظور استریل شدن کاملا مطمان بوده و قابلیت نگهداری طولانی مدت در یخچال را دارند. در زمان خرید این محصول، به اولین نکته ای که باید توجه داشت، برند و شرکت تولیدی آن است.

این محصول از غلظت مناسبی برخوردار بوده و میزان نمک تصفیه استفاده شده در آن 1.5 درصد می باشد. مواد نگهدارنده، مواد قوام دهنده و مواد غیر مجاز در تهیه آن به کار برده نشده، از طرفی دارای بریکس 27 درصد است. بسته بندی های قوطی های فلزی، معمولی، کلید دار و کلید دار با درپوش پلاستیکی است و دارای تاریخ تولید و انقضا بر روی درب می باشند. مهر استاندارد ایران و استاندارد بین المللی بر روی قوطی درج شده و از همه مهم تر اینکه، دارای لوگوی سیب سبز سلامت می باشد.

این محصول در اوزان مختلف: 350، 400، 800، 4000 و 5000 گرمی با قیمت هایی متغیر در تمامی فروشگاه ها و سوپرمارکت های موجود در سطح شهر نیز به فروش می رسد.

روش های تشخیص بهترین نوع رب گوجه فرنگی بشکه ای

روش های تشخیص بهترین نوع رب گوجه فرنگی بشکه ای

رب گوجه بشکه ای، تولید شرکت های مختلف صنایع غذایی، نه تنها در ایران، بلکه در بازارهای بین المللی نیز از فروش بالایی برخوردار می باشد. بزرگترین و بهترین مزیت بسته بندی اسپتیک، شیوه بسته بندی به روش بشکه ای است که همین عامل باعث جذب مشتریان خارجی بیشتری برای خرید این محصول شده است. اما از آنجایی که هر محصول، در بازار خوب و بد دارد، لذا باید در زمین خرید این فرآورده غذایی نیز به نکاتی توجه داشت تا بتوان بهترین نوع آن را تهیه کرد.

بهترین رب گوجه فرنگی بشکه ای، فاقد هرگونه نمک، مواد نگهدارنده و رنگ های مجاز می باشد. کیفیت و ماندگاری این محصول بسیار بالا و دارای بافتی سفت و غلیظ است. این رب در کیسه های مخصوص پر شده و آنگاه در بشکه های اسپتیک قرار می گیرد. بریکس رب بشکه ای اسپتیک، 36 تا 38 درصد و دارای اوزان مختلف 225 و 235 کیلویی می باشد. لازم به یاد آوری است که محصولی که دارای تمامی مشخصات ذکر شده باشد، مخصوص صادرات است.

نحوه صادرات این محصول، بسته بندی در بشکه های اسپتیک یا بشکه نو است. اصولا، این رب برای تهیه سس و محصولات با کیفیت بالا مورد استفاده قرار می گیرد. صنایع تولیدی این محصول، این فرآورده غذایی را با حساسیت بسیار بالا و بوسیله دستگاه های فوق مدرن تهیه کرده که برای مصارف داخل و خارج کشور، مورد استفاده قرار می گیرد.

پخش رب گوجه فرنگی روژین به صورت عمده ای

پخش رب گوجه فرنگی روژین به صورت عمده ای رب گوجه فرنگی روژین دارای طعمی خوش، مزه ای دلچسب و رنگی کاملا طبیعی بوده که در قوطی های فلزی با درب آسان باز شو و با قیمتی مناسب بازار در مراکز خرید به فروش می رسد. بسته بندی های این محصول، اصولا 800 و 810 گرمی بوده که به صورت عمده در سراسر نقاط مختلف کشور توزیع می شود و با قیمتی منصفانه به دست مشتریان و مصرف کنندگان می رسد.

چنانچه مشتری مایل به خرید این محصول، به صورت عمده باشد، قیمت هر قوطی ارزان تر از خرید آن به صورت خرده است. از این رو، خرید به شیوه عمده برای آن دسته از افرادی که قصد فروش آن را دارند، بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است. پخش و توزیع این محصول، توسط نمایندگی های متعددی که به صورت شبانه روزی فعالیت دارند صورت می گیرد، به همین دلیل کلیه مشتریان می توانند به سهولت آن را با مناسب ترین قیمت تهیه کرده و از مزایای آن بهره لازم را نیز ببرند.

شیوا کشاورزی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 2 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *