مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات رب گوجه فرنگی صدف به کشورهای آسیایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم ترین اطلاعات هنگام خرید رب گوجه فرنگیراهنمای انتخاب رب گوجه فرنگی صادراتیچگونگی تشخیص بهترین رب گوجه فرنگی بشکه ایپخش رب گوجه فرنگی صدف به صورت فله ای

رب گوجه فرنگی صدف، محصول شرکت تولیدی صدف، از لحاظ میزان درجه کیفی و مرغوبیت کاملا تعریف شده بوده و تاکنون امتحان خود را به خوبی پس داده است. این محصول غذایی، خوش رنگ، خوش عطر و خوش مزه است و به خوراک، رنگ و لعاب خاصی می بخشد. همه این فاکتورها، باعث شده صادرات این محصول به بسیاری از کشورهای آسیایی چون: فیلیپین، تایلند، عمان، عراق و ترکیه با قیمتی مناسب صورت گیرد. بسته بندی های رب گوجه فرنگی صدف، 700 و 800 گرمی می باشد و بر حسب وزن محصول به فروش می رسد.

صادرات رب گوجه فرنگی صدف به کشورهای آسیایی

مهم ترین اطلاعات هنگام خرید رب گوجه فرنگی

مهم ترین اطلاعات هنگام خرید رب گوجه فرنگی از آنجاییکه رب گوجه فرنگی یکی از مهمترین چاشنی های خوراک های ایرانی است، باید در زمان خرید آن، دقت و توجه زیادی به خرج داد. امروزه محصولات و برندهای متنوعی در بازار وجود دارد که به سهولت می توان آنها را خریداری کرد. رب گوجه فرنگی مهرام، یکی از محصولات کاملا شناخته شده ای است که در کشور ما، قدمت طولانی داشته و تقریبا اکثر قریب به اتفاق افراد با این فرآورده خوراکی آشنایی دارند. چنانچه اطلاعاتی در مورد رب گوجه داشته باشید، قطعا محصولی مرغوب تر و با کیفیت بالاتر تهیه خواهید کرد.

رب گوجه فرنگی در انواع مختلف صنعتی و سنتی در بازار موجود است که هنوز عده ای هستند که محصول خانگی را به نوع صنعتی آن ترجیح می دهند. چراکه محصولات خانگی فاقد افزودنی های مجاز می باشند. لذا در زمان خرید رب کارخانه ای، باید به میزان اسید سیتریک (ماده نگهدارنده) موجود در آن که بر روی بسته بندی درج شده، توجه داشته باشید. لازم به یا آوری است که در صورت کپک زدن رب گوجه کارخانه ای، باید تا حد زیادی به سلامت آن، اطمینان پیدا کرد، چراکه میزان استفاده از مواد نگهدارنده در کارخانجات مختلف، متفاوت است.

به خاطر سپردن برند و مارکی معروف که کاملا شناخته شده و تقریبا همه افراد از آن رضایت دارند، یکی دیگر از فاکتورهایی است که باید حین خرید، مد نظر قرار گیرد. چراکه برندهای معروف، با داشتن فعالیت صحیح و ارائه محصولاتی قابل قبول با کیفیتی نسبتا بالا در طی سال های متمادی، کاملا قابل اعتماد مردم می باشند.

نوع بسته بندی محصول از دیگر عواملی است که بهتر است به آن دقت شود. بسته بندی های رب گوجه، در دو نوع شیشه ای و ظروف درب دار فلزی است. ظروف شیشه ای سالم تر از بسته بندی های فلزی است، اما قابلیت نگهداری ظروف فلزی از محصولات غذایی از ظروف شیشه ای بالاتر می باشد، لذا این مورد کاملا سلیقه ای است.

راهنمای انتخاب رب گوجه فرنگی صادراتی

راهنمای انتخاب رب گوجه فرنگی صادراتی

رب گوجه، یکی از معروف ترین و پرکاربردترین چاشنی هایی است که پخت بسیاری از خوراک ها بدون آن امکان پذیر نیست. این چاشنی خوش رنگ و خوش طعم، در برندهای مختلفی تولید می شود که با قیمت هایی متفاوت در بازار به فروش می رسد. برخی از رب های صنعتی مانند رب روژین و مهرام به دلیل نداشتن مواد تراریخته و مصنوعی و داشتن کیفیت بالا، به سایر کشورها صادر می شود. البته این محصولات صادراتی در بازار داخلی نیز به فروش می رسند. لذا در زمان خرید رب صادراتی باید نکاتی را مد نظر قرار داد تا بتوان محصولی با کیفیت تهیه کرد.

رب گوجه با کیفیت صادراتی، حاوی مواد سمی “بنزوات سدیم” و ” آلترامید” نبوده، و به همین دلیل این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند. رنگ رب صادراتی، نباید زیاد کم رنگ یا پررنگ باشد. کم رنگ بودن رب، نشانه استفاده از گوجه های کال و نرسیده در تهیه آن است. گوجه کال حاوی ماده سمی تجت عنوان “سولانین” می باشد که این ماده عوارض جدی و جبران ناپذیری برای دستگاه گوارش به همراه دارد. از سوی دیگر، پررنگ بودن رب نیز دال بر استفاده بیش از حد از رنگ های مصنوعی و شیمیایی در آن است.

از دیگر عوامل تعیین کننده رب با کیفیت، درجه غلظت یا بریکس محصول است که باید مابین 26 تا 30 درصد باشد. بالا بودن یا پایین بودن این رقم، حاکی از عدم کیفیت محصول است. عراق، یکی از مشتریان پر و پاقرص این محصول است که میزان صادرات آن به عراق، تقریبا سالانه به 107 میلیون دلار می رسد. هزینه ترخیص کاری این کالا، بستگی به میزان کیفیت، برند و شرکت تولیدی این محصول دارد.

چگونگی تشخیص بهترین رب گوجه فرنگی بشکه ای

چگونگی تشخیص بهترین رب گوجه فرنگی بشکه ای رب گوجه بشکه ای، گونه ای دیگر از رب است که برای مشتریانی که خواهان تهیه مقادیر انبوهی از این محصول با قیمت عمده می باشند، مناسب است. ترکیبات این محصول، آب گوجه و نمک است که به دو شیوه اسپتیک و غیر اسپتیک بسته بندی می شود. بسته بندی های این محصول اصولا 220 کیلوگرم است که این رقم ممکن است در برخی موارد کمتر یا بیشتر باشد. میزان بریکس یا غلظت بهترین رب بشکه ای، بین 27 تا 29 می باشد. رقم پایین تر یا بالاتر این محصول، نشانه عدم مرغوبیت آن است.

بشکه ها، همگی فلزی می باشند چراکه جنس فلز، میزان ماندگاری محصول را بالاتر می برد. بهترین رب بشکه ای، فاقد مواد افزودنی، رنگ های مصنوعی و غیر مجاز بوده و رنگ محصول کاملا طبیعی است. گوجه به کار برده شده در تهیه آن، صد درصد با کیفیت و رسیده است. از گوجه های کال و نرسیده در تولید این محصول به هیچ عنوان استفاده نمی شود. محصولات، تحت شرایط استاندارد و بهداشتی تهیه شده و از این رو، محصول دارای علامت استاندارد و سیب سبز سلامت می باشد.

پخش رب گوجه فرنگی صدف به صورت فله ای

پخش رب گوجه فرنگی صدف به صورت فله ای

امروزه، به دلیل گسترش بسیاری از امکانات رفاهی، مانند استفاده از اینترنت، مردم آسان تر از قبل می توانند با محصولات فرآوری غذایی آشنا شده و از تمامی مشخصات مربوط به آن مطلع شوند. رب گوجه فرنگی صدف، یکی از آن دسته فراورده های غذایی است که به دلیل داشتن کیفیت تضمین شده و از همه مهم تر قیمت مناسب، در تمامی سایت های اینترنتی شناخته شده و شهره خاص و عام است. این محصول علاوه بر داشتن بسته بندی های مختلف با اوزان متفاوت، به صورت فله ای نیز توزیع می شود.

پخش و توزیع این محصول به صورت فله ای، در تمامی نقاط مختلف کشور با قیمتی مناسب صورت می گیرد. لازم به یاد آوری است که قیمت بسته بندی این رب، بستگی به وزن خالص آن دارد. بسته بندی های 800 گرمی رب صدف، در تمامی فروشگاه های موجود در سطح شهر به چشم می خورد.

شیوا کشاورزی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنسه شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 5 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *